تشریفات مراسم بارمن ای

امیرفود | معرفی بهترین تشریفات تهران 1403

اخیراً امیر جابری معروف به امیر فود، یکی از معروف ترین فود بلاگرهای اینستاگرام، با حضور در یکی از مراسم‌های برگزار شده توسط  تشریفات بارمن ای (Barman-a) ، بهترین تشریفات تهران را تشریفات مراسم بارمن ای دانست و از توانایی بالای این شرکت در اجرای مراسم‌ ها و خدمات منحصر به فرد آن ها خبر داد و آن را جزو بهترین تشریفات تهران و ایران معرفی کرد. این تمجید از سوی فردی که در زمینه غذا و خدمات مراسم فعالیت میکند باعث شد تا جمع کثیری از مردم برای برگزاری مراسم های عروسی و مهمانی های به این شرکت اعتماد کنند .

با بهترین تشریفات تهران ( تشریفات عروسی و مهمانی بارمن ای ) بیشتر آشنا بشید.

 

طراحی دکوراسیون مدرن

تشریفات عروسی و مهمانی بارمن ای ، نامی که با لوکس‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین مراسم‌ها گره خورده است. این شرکت به عنوان یک برگزارکننده تشریفات عقد ، عقد، عروسی ، نامزدی، تولد و مهمانی‌های خاص و مناسبتی ، خدماتی بی‌نظیر و متفاوت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ازجمله خدمات این شرکت شامل طراحی و دیزاین دکوراسیون اختصاصی مطابق با سلیقه مشتری، با استفاده از انواع آیتم ها مانند ریسه‌آرایی، شمع‌آرایی، میز‌آرایی، بادکنک‌آرایی و … بصورت مدرن و ژورنالی می باشد.

دکوراسیون عروسی

بهترین تشریفات عروسی

انواع لوکیشن های تشریفاتی متنوع

در تشریفات مراسم بارمن ای ، هر رویداد به یک اثر هنری تبدیل می‌شود. این شرکت با داشتن بیش از ۴۰ عنوان لوکیشن تشریفاتی مناسب، از سالن‌ها و روف‌گاردن‌ها گرفته تا فضاهای باز و ویلاهای زیبا در تهران و حومه، آماده است تا لحظات شما را به بهترین نحو ممکن به یادگار بگذارد.

 

دارای کترینگ اختصاصی !!

یکی از نقاط قوت برجسته تشریفات مراسم بارمن ای، داشتن کترینگ اختصاصی است. این ویژگی باعث می‌شود که تمامی موارد خوراکی در مراسم‌ها، از شام و ناهار گرفته تا فینگرفودها، کاناپه‌ها و انواع شیرینی‌ها مانند کیک و کاپ‌کیک، با پایین‌ترین قیمت و بهترین کیفیت سرو شوند.

 

بارتندر و باریستای اختصاصی

یکی  دیگر از خدمات ویژه تشریفات مراسم بارمن ای ، ارائه بارتندر و باریستای اختصاصی برای مراسم شماست. با این خدمات، مهمانان می‌توانند از انواع نوشیدنی‌های متنوع ، باکیفیت و تازه لذت ببرند. بارتندرهای حرفه‌ای با تبحر در تهیه نوشیدنی‌های کلاسیک و مدرن و باریستاهای مجرب با هنر سرو قهوه و نوشیدنی‌های گرم، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. این خدمات می‌توانند جشنی متفاوت و منحصر به فرد را به مهمانان شما ارائه دهند.

دیجی برند و بند اجرای موسیقی زنده

برای ایجاد فضایی شاد و به‌یادماندنی، تشریفات ‘بارمن ای’ از دیجی برند و بند اجرای موسیقی زنده استفاده می‌کند. دیجی‌های حرفه‌ای با پخش موسیقی‌های متنوع و جذاب، انرژی مهمانی را به اوج می‌رسانند و بندهای موسیقی زنده با اجرای قطعات محبوب و دلنشین، جوی خاص و فراموش‌نشدنی را برای مهمانان ایجاد می‌کنند. این امکانات باعث می‌شود هر مراسم به یک جشن فوق‌العاده و پرانرژی تبدیل شود.

تولد کودک

تشریفات مراسم بارمن ای تخصص ویژه‌ای در برگزاری جشن‌های تولد کودک دارد.مجموعه ما با طراحی دکوراسیون‌های رنگارنگ و شاد، استفاده از تم‌های محبوب کودکان و ارائه برنامه‌های سرگرم‌کننده و خلاقانه، جشن تولد کودک شما را به یک خاطره فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند. از بادکنک‌آرایی‌های خاص گرفته تا حضور شخصیت‌های کارتونی محبوب و اجرای بازی‌های جذاب، همه چیز به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود که کودکان و والدینشان لحظاتی شاد و به‌یادماندنی را تجربه کنند.

در آخر

اگر به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر و لوکس برای مراسم‌های خاص خود هستید، تشریفات مراسم بارمن انتخابی بی‌رقیب است. این شرکت با تیمی حرفه‌ای و مجرب، هر مراسم را به یک رویداد به ‌یادماندنی تبدیل می‌کند. برای مشاهده نمونه کار های بیشتر ، رزرو لوکیشن و خدمات، میتوانید از شماره های درج شده در انتهای صفحه با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

خدمات ما

اسکرول به بالا