تشریفات مراسم بارمن ای

اجرای موسیقی زنده

استفاده از یک تیم قدرتمند جهت اجرای موسیقی زنده، باعث تحقق اهداف مدنظر شما خواهد شد. تشریفات بارمن ای دارای تیم تخصصی اجرای موسیقی به صورت زنده و یا ترکیبی می باشد که این امر جدا از نظم و دقت در اجرا، باعث آسودگی خیال کارفما نیز می باشد.

بارتندر برای عروسی تولد میهمانی

انواع خدمات اجرای موسیقی زنده تشریفات بارمن ای

تیم موسیقی تولد کودک

تیم موسیقی تولد

تیم موسیقی عقد و عروسی

تیم موسیقی عروسی و عقد

تیم موسیقی ایونت

تیم موسیقی ایونت

تک نوازی برای تولد و عروسی

تک نوازی

موسیقی زنده در تشریفات بارمن ای

یکی از نقاط مشترک مراسمات خاطره انگیز، موسیقی و یا نوای شنیداری بوده و هست . در تمامی موارد تشریفاتی اعم از تولد کودک، تولد بزرگسال، سالگرد و یا … حضور گروه موسیقی خوب و با کیفیت بسیار اثرگذار خواهد بود و این امر در رضایت میهمانان و ایجاد فضایی پویا و جذاب بسیار حائز اهمیت است.

تیم تشریفاتی بارمن ای با استفاده از 7 گروه موسیقی زنده متفاوت و 25 نوازنده ی حرفه ای و حتی قرارداد مستقیم با خواننده های مطرح کشور میتواند این مسئولیت که طبعا برای هر میزبانی دارای اهمیت بوده به بهترین و باکیفیت ترین شکل ممکن انجام دهد. 

دیجی های مناسب مراسم کودک که از بین خانم ها و آقایان حرفه ای این صنعت انتخاب میشوند ، بهترین گزینه برای سرگرمی و خوشگذرانی در تولد کودک می باشند. ترکیب موسیقی زنده همراه با موسیقی میکس علاوه بر افزایش کیفیت ، میتواند شور و هیجان خاصی را در مجالس عروسی ، عقد و … ایجاد کند. 

تیم موسیقی تولد

برای اجرای موسیقی تولد نیاز به موزیسین های جوان و خونگرمی خواهیم داشت که این افراد قدرت تحلیل و تصمیمی گیری در لحظه را داشته و بنا به شرابط موجود قابلیت اجرای منظم و درخور سلیقه مدعوین را داشته باشد.

اجرای موسیقی تولد، اجرایی شاد و پر انرژی بوده و پیشنهاد ما به شما انتخاب تلفیقی از بین دیجی های مطرح به همراه پرکاشن، تنپو و یا موسیقی های ضربی دیگر می باشد.

تشریفات بارمن ای

تیم موسیقی عروسی و عقد

هدف از موسیقی در عقد و عروسی و مجالس مشابه، ایجاد فضایی ارام و صمیمی همراه با تزریق شور و نشاط به افراد حاظر در مراسم بوده و بر خلاف موسیقی تولد، ریتم اصلی اجرای این مجالس ازپیش تعیین شده و توسط عروس و داماد قابلیت هماهنگی را دارد. 

بنابراین سلیقه ی کارفرما، طیف میهمانان و سبک اخلاقی افراد در انتخاب و اجرای تیم موسیقی عقد و عروسی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

تیم بارمن ای برای شما گروه های مختلفی متشکل از دیجی های آقا و خانوم و نوازنده های مجلسی مختلفی را پیشنهاد داده و بیشترین راهنمایی را به شما انتقال خواهد داد.

تشریفات بارمن ای

تیم موسیقی ایونت

در اجرای تمام ایونت ها از موسیقی استفاده خواهد شد و تفاوت اصلی این تیم موسیقی در اجرای آن هاست. موزیسین باید قدرت اجرای موسیقی های بی کلام، کلاسیک، مدرن و … را داشته و در کنار آن ها قدرت اداره ی فضای اجرایی را هم داشته باشد.

گاها نیاز است که تیم موسیقی خودرا برای سخنرانی، معرفی و یا جلب توجه افراد آماده کرده و در این راه به مجریان و یا مدیران ارشد کمک بسزایی خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برگزاری ایونت به اینجا مراجعه فرمایید.

تشریفات بارمن ای

تکنوازی

در بعضی مجالس خاص بطور مثال خواستگاری، سالگرد، نامزدی و … ، افراد نیاز خود به موسیقی را با حضور یک یا چند فرد نوازنده ی زنده در نظر میگیرند.

این افراد بدون استفاده از دستگاه های میکس اجرای خود در موضوعات مختلف ؛ گیتار، ویولون، کاخن ، پیانو ، ارگ، تمپو و … را به بهترین و زیباترین شکل ممکن به میهمانا ارائه خواهند داد. 

نوازنده های اقلیمی و سنتی مانند موسیقی ترکی، موسیقی کوردی ، موسیقی لری ،موسیقی بندری ، موسیقی مازنی و … جزو این دسته از تیم های موسیقی قرار دارند.

لازم به ذکر است که مجموعه ی بارمن ای قابلیت برنامه ریزی و ادغام هر سبک از تک نوازی را به همرا ه موسیقی های دیگر داشته و در زمان طراحی با استفاده از نگرش و سلیقه شما، میتواند اجرای موسیقی تلفیقی را برنامه ریزی کند.

تشریفات بارمن ای
اسکرول به بالا